Subject: Metsamaterjali ladustamise- ja laadimise taotlus riigiteelt (Raplamaa, Koikse-Purku tee)
From: "MERILOO Uku" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 09:42:36 +0200

Tere

Edastan taotluse metsamaterjali ladustamiseks – ja laadimiseks riigiteelt
Raplamaal, Koikse-Purku teelt nr. 20148.

Parimate soovidega

Uku Meriloo

Forester

Forest Estonia

SCA Metsad Eesti AS

10111 Tallinn

Phone +372 58565751

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sca.com

När du kommunicerar med SCA via e-post kommer vi att behandla
personuppgifter som du lämnar till oss eller som vi samlar in om dig.
Du finner mer information om SCAs behandling av personuppgifter på vår
webbsida  <http://www.sca.com/gdpr> www.sca.com/gdpr.

When you communicate with SCA by e-mail, we will process personal data
that you provide to us or that we collect about you.
To find out more about SCA's processing of personal data, please visit our
website  <http://www.sca.com/gdpr> www.sca.com/gdpr.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.